درخواست مشاوره

خدمات پرستاری سالمند غرب تهران

نگهداری-از-سالمندان-در-منزل-1140x640-1 (1)

با افزایش سن، بسیاری از سالمندان به مراقبت و پشتیبانی بیشتری برای حفظ استقلال و کیفیت زندگی خود نیاز دارند. خدمات پرستاری سالمند طیف وسیعی از خدمات مراقبتی را ارائه می‌دهد که می‌تواند به سالمندان در انجام فعالیت‌های روزمره، حفظ سلامت و شادابی کمک کند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین شرکت خدمات پرستاری سالمند غرب تهران یعنی پارس و ماش را به شما معرفی کنیم.

 

وظایف پرستار سالمند

برای مراقبت و نگهداری از افراد سالمند در منزل باید به دنبال پرستاری باشید که تماما به مشکلات احتمالی یک سالمند مثل کهولت سن، بیماری‌های شایع در پیری مثل آلزایمر، تنهایی و ضعف جسمانی و … اشراف داشته باشد.علاوه بر این توانایی اجرای برنامه روزانه نگهداری از سالمند مثل رژیم غذایی سالم، استراحت کافی و مراقبت‌های پزشکی با دقت بالا از دیگر وظایف اصلی یک پرستار سالمند است. تمامی این موارد گوشه ای از وظایف یک پرستار خوب و مسئولیت پذیر است.

همچنین تمامی این نکات نشان می دهد که فرآیند یافتن پرستار تا چه اندازه زمانبر و دوشوار است.

 

مزایای استفاده از خدمات پرستاری سالمند

 

مزایای استفاده از خدمات پرستاری سالمند

 

  1. حفظ استقلال سالمند: خدمات پرستاری سالمند به سالمندان کمک می‌کند تا در خانه خود بمانند و از استقلال خود لذت ببرند.
  2. کاهش بار مراقبت از خانواده: خدمات پرستاری سالمند می‌تواند به اعضای خانواده در مراقبت از عزیزانشان کمک کند و بار مراقبت را از روی دوش آنها بردارد.
  3. افزایش آرامش خاطر: خدمات پرستاری سالمند می‌تواند به سالمندان و خانواده‌هایشان آرامش خاطر بدهد، زیرا می‌دانند که از سالمند به طور صحیح مراقبت می‌شود.
  4. ارتقای کیفیت زندگی: خدمات پرستاری سالمند می‌تواند به ارتقای کیفیت زندگی سالمندان از طریق کمک به آنها در حفظ سلامت جسمی و روانی خود کمک کند.

 

مزایای اسخدام نگهدار سالمند از مراکز معتبر

استخدام نگهدار و یا پرستار سالمند از مراکز معتبر از مزایای بسیار زیادی برخوردار است. در ادامه میخواهیم تا چند نمونه از مزایای استخدام نگهدار سالمند را نام ببریم.

  1. پشتیبانی دائم توسط مرکز
  2. استخدام پرستاران و نگهداران آموزش دیده
  3. پرستارهای باتجربه و قابل اعتماد
  4. رضایت سنجی ماهانه توسط واحد نظارت مرکز
  5. اطمینان از عدم سو پیشینه افراد
  6. جایگزینی سریع در صورت ترک کار توسط پرستار

 

هزینه پرستار سالمند

 

هزینه پرستار سالمند
??????????????????????????????

 

هزینه پرستاری سالمند به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله این عوامل می توان به نوع خدمات مورد نیاز، میزان ساعات مراقبت، محل سکونت، میزان تجربه پرستار و… اشاره کرد. اما باید در نظر داشت که هزینه پرستار شبانه روزی به تبع بیشتر از هزینه پرستار روزانه و ساعتی است. اما شما می توانید جهت اطلاع دقیق از هزینه پرستار سالمند با شرکت پارس و ماش در تماس باشید.

 

شرکت پرستاری پارس و ماش

شرکت خدماتی، پرستاری پارس و ماش ارائه دهنده خدمات اعزام پرستار و مراقب جهت نگهداری و مراقبت از سالمندان عزیز در غرب تهران میباشد. با توجه به اینکه اقدامات تعیین شده برای نگهداری از سالمندان باید توسط افرادی متخصص و کاربلد و دارای سابقه کاری صورت بگیرد این شرکت ضمن دارا بودن مجوز و استخدام پرستاران با سابقه میتواند خدمات تضمین شده و با کیفیتی را خدمت شما مشتری گرامی ارائه نماید. استخدام پرستار سالمند در تهران برای افرادی که به دلیل مشاغل کاری امکان همراهی و نگهداری دائم از سالمندان حاضر در منزل را ندارند، کاربرد دارد. در این میان افراد سالمندی که به هر دلیل تنها زندگی می‌کنند نیز بهتر است تحت مراقبت و همراهی پرستاران مخصوص سالمندان قرار گیرند.

شما می توانید جهت درخواست پرستار حرفه ای و با سابقه از شرکت اعزام پرستار پارس و ماش با شماره های درج شده در انتهای این صفحه در تماس باشید.

 

نتیجه گیری

هنگام انتخاب خدمات پرستاری سالمند، باید به نیازها و شرایط خاص سالمند توجه کرد. همچنین، باید قیمت‌های مختلف را با هم مقایسه کرد و از آژانس‌های خدمات پرستاری در مورد تخفیف‌ها و… سوال کرد.

اگر به دنبال خدمات پرستاری مناسب برای عزیزانتان هستید می توانید با شرکت خدمات پرستاری پارس و ماش در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *