درخواست مشاوره

خدمات پرستاری سالمند شمال تهران

خدمات پرستاری سالمند شمال تهران

فهرست مطالب

خدمات پرستاری سالمند یکی از مسائل بحث‌برانگیز در جامعه امروز می باشد که با افزایش جمعیت سالمند، اهمیت بیشتری پیدا کرده است. منطقه شمال تهران به عنوان یکی از پرجمعیت ‌ترین مناطق پایتخت، نیازمندی‌ های ویژه‌ای در زمینه خدمات پرستاری سالمند دارد. این خدمات نه تنها بهبود کیفیت زندگی سالمندان را تضمین می ‌کنند، بلکه به افراد عزیز آنان و اعضای خانواده‌شان اطمینان می ‌دهند که نگرانی ‌های مربوط به مراقبت از سالمندان کاهش می ‌یابد. در ادامه این مقاله قصد داریم بهترین مرکز خدمات پرستاری سالمند را به شما معرفی کنیم.

انواع خدمات پرستاری سالمند در شمال تهران

انواع خدمات پرستاری سالمند در شمال تهران

شرکت پارس و ماش؛ شرکت نگهداری از سالمند در تهران به عنوان یکی از پیشگامان در ارائه خدمات پرستاری سالمند در شمال تهران از جمله تجریش، نیاوران، قلهک و… می باشد که مجموعه‌ای از خدمات شخصی و پزشکی سالمند را ارائه می ‌دهد. این خدمات شامل:

1. پرستاری در منزل

ارائه خدمات پرستاری در منازل سالمندان که شامل نگهداری، پرستاری روزانه، کمک در بهداشت و بهبود وضعیت عمومی است.

2. خدمات پزشکی منزل

خدمات پزشکی سالمند در شمال تهران شامل خدمات مختلفی از جمله معاینات پزشکی، درمان‌ های سطحی، و دارو های لازم در منزل سالمندان می باشد.

3. پرستاری ویژه مانند پرستاری آلزایمر

ارائه خدمات ویژه برای بیماران آلزایمر و دیگر بیماری‌ های مرتبط با پیری که نیاز به مراقبت ویژه دارند.

مزایای خدمات پرستاری سالمند در شمال تهران

  • پشتیبانی دائم توسط مرکز
  • استخدام پرستاران و نگهداران آموزش دیده
  • پرستارهای باتجربه و قابل اعتماد
  • رضایت سنجی ماهانه توسط واحد نظارت مرکز
  • اطمینان از عدم سو پیشینه افراد
  • جایگزینی سریع در صورت ترک کار توسط پرستار

وظایف پرستار سالمند در شمال تهران

  • استحمام سالمند
  • تعویض لباس و شانه کردن موی سر
  • نظافت و آراستگی سالمند
  • شست و شوی لباس های کثیف سالمند
  • انجام بهداشت فردی سالمند

بیشتر بخوانید: نگهداری از کودک در کرج

قیمت خدمات پرستاری سالمند در شمال تهران

قیمت خدمات پرستاری سالمند در شمال تهران

هزینه دریافتی پرستار سالمند تهران کاملا وابسته به وضعیت سالمند (درصد توانایی، بیماری، نوع ناتوانی و…) ساعات کاری پرستار سالمند (پاره وقت، تمام وقت) و در نهایت تعداد روز های هفته برای مراقبت و نگهداری از سالمند است. برای داشتن اطلاعات دقیق درباره میزان دریافتی و قیمت تعیین شده برای استخدام پرستار سالمند در شمال تهران و به صورت حضور در منزل با مشاوران ما در شرکت خدماتی پرستاری پارس و ماش تماس حاصل فرمایید.

خدمات پرستاری سالمند در شمال تهران

شرکت خدماتی، پرستاری پارس و ماش ارائه دهنده خدمات اعزام پرستار و مراقب جهت نگهداری و مراقبت از سالمندان عزیز در شمال تهران می باشد .با توجه به اینکه  اقدامات تعیین شده برای نگهداری از سالمندان باید توسط افرادی متخصص و کاربلد و دارای سابقه کاری صورت بگیرد این شرکت ضمن دارا بودن مجوز و استخدام پرستاران با سابقه می تواند خدمات تضمین شده و با کیفیتی را ارائه دهد. استخدام پرستار سالمند در تهران برای افرادی که به دلیل مشاغل کاری امکان همراهی و نگهداری دائم از سالمندان حاضر در منزل را ندارند، مناسب است.

نتیجه گیری

سالمندان نیاز به توجه بیشتر و مستمر دارند از این رو خدمات پرستاری سالمند در شمال تهران ارائه شده توسط شرکت پارس و ماش برای این مجموعه اهمیت زیادی دارند. ارائه خدمات با کیفیت، حرفه‌ای و متناسب با نیازهای فردی و جامعه‌ای سالمندان، یکی از اولویت‌ های اصلی برای بهبود کیفیت زندگی این افراد است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از خدمات پرستاری سالمند در شرق تهران و شمال تهران توسط شماره زیر با شرکت پارس و ماش؛ موسسه نگهداری از کودک در تهران، تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *